Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009

Η έκθεση του Wallace


Την Κυριακή ήρθε η μαμά Βάνα θτο καταφύγιο και μαθ είπε να γράψουμε μία έκθεση με θέμα πώθ περάθαμε το Θάββατο. Η δικιά μου ήταν η καλύτερη, πιο καλή κι από τηθ Βάλιας. Με θυγχωρείτε που μιλάω μερικέθ φορές με το Θου, μου έφυγαν όμως δύο δόντια γιατί, λέει, μεγαλώνω και θα βγάλω τώρα μεγάλα, ωραία, άθπρα δόντια.Λοιπόν το Θάββατο έγινε εδώ στο σπίτι μαθ, χαμόθ. Ήρθε πολλύυυυυς κόσμος. Ήρθαν και κάτι ωραία κορίτθια και ήταν πολλάααα! Η μαμά Βάνα έλεγε ότι το δρομάκι έκθω από το θπίτι μας, έμοιαζε με την Ομόνοια μέρα μεσημέρι. Με θυγχωρείτε, τί είναι η Ομόνοια;Ήρθαν λοιπόν τα κορίτθια και λέγανε πόθο ωραίοθ είμαι. Και για τη Βάλια λέγανε πωθ είναι ωραία, αλλά αυτή είναι κορίτσι και δεν πιάνει. Και μετά τα κορίτθια κάνανε μια μεγάλη βόλτα και είδανε και τ' άλλα φιλαράκια που πρώτα μένανε κάτω από τ' άστρα και τώρα έχουν έχουν ένα ταβάνι πάνω από το κεφάλι τουθ.Και μετά πήγανε από την Ολυμπία και όλεθ πια λέγανε πόσο όμορφη είναι κι αυτή καμάρωνε. Τηθ φέρανε κι ένα θπιτάκι κατάδικό της. Κι είναι και ροζ. Σε μαθ τίποτα, όλα για την Ολυμπία, αλλά όπωθ είπε κι η Βάλια, τί μαθ νοιάζει εμάθ; Ασε το φανταθμένο να καμαρώνει. Εμείθ δεν χεδόμαστε δέκα φορές την ημέρα!Και μετά πήγανε κι από τον παππού Γιώργο. Δεν τους πολυέδωσε σημασία, πού να κθέρει ο παππούς από φλις φλατς και φιλάκια. Γίδια έβοθκε μέχρι που αρρώθτησε και τον διώκθανε και τον μαζέψανε οι θείες. Η Σνόουη έκανε τα γνωστά της ιιιιιι αααααα ουουουου και μάσαγε τον Πάρη τον χαζό που κάθεται και τιθ τρώει και είδανε και τον άλλο παππού τον μαύρο που πάει δεν πάει κι η μαμά έχει πει να μη κοροϊδεύουμε τουθ παππούδες. Και μετά είδαν και τον Χάρχαλο και τουθ έκανε τα δικά του. Καλόθ ο Χάρχαλοθ, δεν λέω, αλλά εγώ είμαι πιο χαριτωμένοθ.Και μετά ο θείος Δαβίδ και τα κορίτθια άρχισαν να κουβαλάνε από τ' αυτοκίνητα θακιά με φαΐ και περνάγανε και περνάγανε και τελειωμό δεν είχανε (είμαθτε βλέπεις και φαγανά), εμένα όμωθ μου γυάλιθαν τα κρεββατάκια, αλλά οι θείες είπανε ότι θα μου δώσουν το κόκκινο κρεββατάκι όταν μεγαλώθω λίγο ακόμα και δεν κάνω πιπί μου τη νύχτα. Και μετά φέρανε και κονθέρβες πολλέθ, από εκείνες τις μυρωδάτες που της Βάλιαθ κι εμένα δε μας δίνουν γιατί δεν είμαθτε, λέει, άρρωστα για να μας βάζουν μέθα στο κρέαθ φάρμακο. Και μετά, πήρανε αγκαλιά τις μπαλαρίνεθ, την Οντέτ και την Οντίλ και βγάλανε φωτογραφίεθ και μας τίποτα. Κανείθ δεν έβγαλε φωτογραφίες με μαθ. Και πήγα να το πω της μαμάς Βάνας, αλλά το άφησα για άλλη φορά γιατί η μαμά έκανε κάτι περίεργα. Έκλαιγε αλλά και γέλαγε μαζί. Και δεν ήξερα τί να κάνω. Και κοίτακθα τη Βάλια κι αυτή μου έκανε νόημα να μη το πθάχνω.Κι όταν φύγανε τα κορίτθια και οι θείες λέγανε πω πω τί φέρανε αυτέθ οι κοπέλεθ, γέμισαν το καταφύγιο, μας μοιράσανε παξιμαδάκια από κείνα που κάνουν κριτς κριτς και μαρέεεεσουν και μετά έγινε απόγευμα και μας έβαλε ο θείος Δαβίδ να φάμε και μετά κοιμηθήκαμε. Και περάθαμε ωραία εκείνη τη μέρα και θάχουμε και φαΐ για όλο το μήνα κι η Βάλια μου είπε ότι όλο το φαΐ θκέφτομαι, αλλά δεν πειράζει. Ό,τι κι αν λέει, κορίτσι είναι και δε πιάνει. Είπε όμωθ και κάτι σωστό. Ευχαριστούμε τα κορίτθια με όλη μας τη καρδούλα για τα χίλια μύρια πραματάκια που μαθ έφεραν, για τις τροφές, τις λιχουδιές, τα παιχνιδάκια, τα κολάρα, τα φάρμακα, εκείνουθ τους περίεργους γιακάδες που φοράνε τα κορίτθια μας όταν ο θείος με την άθπρη μπλούζα τα χειρουργεί, τα μπιθκότα, τα κρεββατάκια, τα πιάτα για να τρώμε, ακόμα και για τα σκουλικοφάρμακα, που είναι πικρά φτου κακά, ευχαριστούμε.
Γουάλας ο γεναίοθ.
Τις ευχαριστίες του Γουάλας τις προσυπογράφουμε όλες οι θείες στο Δ.Σ. :-)
Φιφή Μάρκου
Κόνυ Λάμπρου
Μυρτώ Κοραή
Καίτη Δημοπούλου
Βάνα Θεοδωρίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου